راهنمای ثبت نام لاتاری 2021

راهنمای کامل و آموزش رایگان ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا به زبان فارسی

راهنمای ثبت نام لاتاری 2021

راهنمای کامل و آموزش رایگان ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا به زبان فارسی

راهنمای ثبت نام لاتاری 2021

لاتاری مفهوم قرعه کشی را دارد. لاتاری گرین کارت به معنای انتخاب افراد از کشورهای مختلف جهت دریافت گرین کارت آمریکا با شرایط معین میباشد. دولت آمریکا سالانه از طریق برنامه ویزای گونه گونی (Diversity Visa Lottery Program) اقدام به ارائه 55000 ویزا به اتباع کشورهای مختلف میدهد.
علت برگزاری لاتاری گرین کارت آمریکا ایجاد توازن بین مهاجران کشورهایی هست که در طول یک سال مهاجر به کشور آمریکا ارسال میکنند. همانطور که میدانید کشور آمریکا یک کشور مهاجرپذیر است و سالانه تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورهای خارجی به این کشور مهاجرت میکنند. حال تصور کنید اتباع کشور هند و یا چین که سالانه تعداد بسیار زیادی از مهاجران آمریکا را تشکیل میدهند به این کشور مهاجرت کنند؟ چه اتفاقی میفتد؟ مشخص است که بعد از چند دهه، نژاد اتباع کشور آمریکا تحت تاثیر این مهاجرت قرار میگیرد. بنابرین این زنگ خطریست برای کشور آمریکا.

پیوندهای روزانه

شرایط سنی لاتاری

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

شرکت در لاتاری مستلزم داشتن حداقل 18 سال سن میباشد. در صورتی که بالای 18 سال سن دارید و تمایل به شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا را دارید، و البته مدرک تحصیلی شما حداقل دیپلم میباشد، میتوانید در روز تعیین شده در لاتاری شرکت کنید. 

  • افراد تا سن 21 سالگی و در صورتیکه مجرد هستند میتوانند به همراه والدین خود در لاتاری شرکت کنند. 
  • چنانچه سن شما برای مثال 20 است و مجرد هستید شانس مضاعفی برای شرکت و برنده شدن در لاتاری را دارید. یعنی شما میتوانید یکبار به صورت مجردی و مستقل در لاتاری شرکت کنید و یک بار نیز تحت عنوان والدین تان و در قسمت فرزند اقدام به ثبت نام نمایید. به این طریق، در صورت قبولی فرم خودتان، میتوانید به تنهایی گرین کارت آمریکا را دریافت کنید. در صورتی که یکی از والدین شما برنده لاتاری شده باشد و شما مجرد باشید، میتوانید به همراه ایشان ویزای آمریکا را دریافت کنید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی